Hrvatsko
društvo
ekonomista

Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr

facebook

linkedin

BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ

Svibanj 2021. ::: Vol.72 No. 03

    Ivana Pavlić
    Katija Vojvodić
    Barbara Puh

ISTRAŽIVANJE ODANOSTI GENERACIJE X U MALOPRODAJNOM OKRUŽENJU

https://doi.org/10.32910/ep.72.3.5

Prethodno priopćenje

Unatoč povećanom interesu za potrošače koji pripadaju generaciji X, postoji još puno nepoznanica o ovom tržišnom segmentu. To se posebice odnosi na njihovo ponašanje u kupnji te zadovoljstvo i odanost tradicionalnim prodavaonicama. Svrha je ovog rada proširiti saznanja o stavovima generacije X koji se odnose na osnovna obilježja prodavaonica i njihovo ponašanje u maloprodajnom okruženju s ciljem definiranja razine njihove odanosti. Iz tog je razloga provedeno empirijsko istraživanje na prigodnom uzorku od 153 pripadnika generacije X iz Dubrovačko-neretvanske županije u razdoblju od 1. lipnja do 1. listopada 2016. Za analizu podataka korištene su ordinalna logistička regresija i ANOVA. Rezultati istraživanja ukazali su na nekoliko djelomično statistički značajnih varijabli, tj. kvalitetu maloprodajne usluge, kvalitetu prodavaonice, cijenu proizvoda, procjenu proizvoda, maloprodajni format i učestalost kupnje. Ovaj rad pruža okvir za bolje razumijevanje generacije X kao potrošača i njihovog cjelokupnog iskustva u prodavaonici. Također, rad pridonosi postojećoj literaturi pružajući nove uvide u odanost hrvatskih potrošača generacije X.

Generacija X; prodavaonica; zadovoljstvo kupaca; odanost; hrvatski potrošači

Puni tekst: engleski, pdf (289 KB)