Hrvatsko
društvo
ekonomista

Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr

facebook

linkedin

BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ

Prosinac 2021. ::: Vol.72 No. 06

    Visar Rrustemi
    Gezim Jusufi

RAZUMIJEVANJE MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI DRUŠTVENIH MEDIJA NA ZAPADNOM BALKANU: EMPIRIJSKI UVID S KOSOVA

https://doi.org/10.32910/ep.72.6.4

Pregledni rad

Digitalne marketinške aktivnosti putem društvenih medija intenzivno se razvijaju od strane tvrtki u regiji zapadnog Balkana pa je stoga svrha ovog rada istražiti utjecaj marketinških aktivnosti društvenih medija na povećanje prodaje malih i srednjih poduzeća na zapadnom Balkanu, s posebnim naglaskom na Kosovo. Koristeći uzorak od 100 proizvodnih malih i srednjih poduzeća, istraživali smo utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti koje se provode putem društvenih medija na povećanje prodaje ili prometa tih malih i srednjih poduzeća. Postignuti rezultati analizirani su probit regresijom. Rezultati pokazuju kako se uglavnom za poslovne aktivnosti u tim malim i srednjim poduzećima koristi Facebook. Također, analizirana mala i srednja poduzeća pridaju veliku važnost mišljenjima i komentarima potrošača izraženim na društvenim mrežama. Svoju poslovnu politiku osmišljavaju/kreiraju na temelju komentara i mišljenja primljenih od online potrošača. Ovo empirijsko istraživanje pruža podatke o provedbi marketinških aktivnosti na društvenim mrežama od strane malih i srednjih poduzeća u regiji Zapadnog Balkana.

digitalni marketing, društveni mediji, Kosovo, zapadni Balkan, mala i srednja poduzeća

Puni tekst: engleski, pdf (373 KB)