Hrvatsko
društvo
ekonomista
Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr
BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ
Listopad 2003. ::: Vol.54 No.09-10
Drago Pupavac
Ratko Zelenika
UPRAVLJANJE ZNANJEM I ZADOVOLJSTVOM ZAPOSLENIKA - ČIMBENIK KOMPETITIVNOSTI PROMETNIH TVRTKI
Izvorni znanstveni članak
Glavni je cilj ove znanstvene rasprave prikazati evoluciju relevantnih
pojmova u razvitku “nove” ekonomije rada te dokazati hipotezu po
kojoj upravljanje znanjem i zadovoljstvom zaposlenika sve više postaje kritična komponenta kompetitivnosti prometnih tvrtki na nacionalnom, regionalnom i globalnom prometnom tržištu. Dobijene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi moraju predstavljati kvalitetna polazišta za efikasno upravljanje znanjem i zadovoljstvom zaposlenika unutar prometnih sustava, jer znanje i zadovoljstvo zaposlenih postaju jednim od presudnih čimbenika za povećanje pojedinačne i agregatne (ukupne) ponude prometnih usluga, odnosno kreiranja proizvodnih prednosti prometnog sustava. Tako ljudi postaju osnovni generator dobiti prometnih tvrtki. Jedino oni
mogu minimizirati troškove poslovanja, odnosno maksimizirati dobit.
-
Puni tekst (Hrvatski) Str. 787 - 808 (pdf, 565.52 KB)
|