Hrvatsko
društvo
ekonomista

Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr

facebook

linkedin

BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ

Lipanj 2000. ::: Vol.51 No.05-06

    Marija Tomašević Lišanin
    Jurica Pavičić
    Fran Renko

OSNOVNA PODRUČJA PRIMJENE MARKETINGA U FINANCIJSKIM INSTITUCIJAMA U TRANZICIJSKIM I NEDOVOLJNO RAZVIJENIM ZEMLJAMA

Izvorni znanstveni članak

Autori ovog članka smatraju da se efikasan marketing u financijskim institucijama u tranzicijskim i u nedovoljno razvijenim zemljama mora usmjeravati na rješavanje triju osnovnih marketinških problema tih institucija: na izgradnju povjerenja, na informiranje i na izgradnju kvalitetnih dugoročnih odnosa s komitentima, pa su stoga tome problemu posvetili posebnu pažnju.

-

Puni tekst (Hrvatski) Str. 476 - 494 (pdf, 278.17 KB)