Hrvatsko
društvo
ekonomista
Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr
BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ
Lipanj 2000. ::: Vol.51 No.05-06
Edo Rajh
Kevin Lane Keller "STRATEGIC BRAND MANAGEMENT: BUILDING, MEASURING, AND MANAGING BRAND EQUITY" New Yersey, Prentice Hali, 1998., str. 635.
Recenzija, Prikaz
Autorica naglašava zbog čega je metoda indikatora jednostavna i popularna tehnika analize i prognoziranja ekonomskih fluktuacija, navodeći razloge i uzroke učinjenih intervencija prilikom posljednje revizije metode na svršetku godine 1999. Uspoređujući ponašanje prognostičkog indeksa prije i poislije provedene revizije, autorica iznosi brojne analitičke i prognostičke prednosti novog, revidiranog indeksa pred dosadašnjim.
-
Puni tekst (Hrvatski) Str. 606 - 609 (pdf, 235.08 KB)
|