Hrvatsko
društvo
ekonomista
Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr
BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ
Studeni 2009. ::: Vol.60 No.11
Dubravka Sinčić Ćorić
Elvira Kovačić
UNUTARNJA PERCEPCIJA IDENTITETA PODUZEĆA
Prethodno priopćenje
Identitet poduzeća može se jednostavno opisati kao skup individualnih karakteristika poduzeća. Za uspješan opstanak i položaj na tržištu potrebno je njegovati, usavršavati, nadograđivati, a po potrebi i mijenjati identitet poduzeća. Da bi vanjski dionici pozitivno percipirali identitet poduzeća, mora se postići konsenzus o identitetu unutar njega samoga. U radu se istražuju percepcije menadžmenta i ostalih zaposlenika o identitetu poduzeća, pri čemu je najveći naglasak na analizi interne komunikacije kao jedne od sastavnica identiteta poduzeća. Pretpostavka o jednakosti percepcija identiteta poduzeća među menadžmentom i ostalim zaposlenicima provedenim istraživanjem nije u potpunosti potvrđena. Zaposlenici istraživanoga poduzeća u najvećoj su mjeri izrazili svoje slaganje o vizualnim elementima identiteta poduzeća, o strukturi, o položaju poduzeća u okviru industrije kojoj ono pripada, a u percepcijama interne komunikacije postoje razlike.
identitet poduzeća; unutarnja percepcija identiteta poduzeća; interna komunikacija
Puni tekst (Hrvatski) Str. 616 - 633 (pdf, 172.91 KB)
|