Hrvatsko
društvo
ekonomista
Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr
BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ
Prosinac 2001. ::: Vol.52 No.11-12
Nataša Renko
MODEL SUSTAVNOG IZUČAVANJA RAZVITKA MARKETINŠKE MISLI I OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ
Izvorni znanstveni članak
U ovom članku autorica je koncipirala model za sustavno izučavanje razvoja marketinške misli i obrazovanja u Hrvatskoj, koji se sastoji od više elemenata koji imaju ključni utjecaj na razvoj marketinškog obrazovnog sustava. Vrednovali su i povijesni događaji koji su prethodili i koji su utjecali na sadašnju situaciju u Hrvatskoj i za koje se pretpostavlja da bi mogli imati moguće posljedice na budući razvitak marketinškog obrazovnog sustava u Hrvatskoj.
-
Puni tekst (Hrvatski) Str. 1243 - 1262 (pdf, 171.84 KB)
|