Hrvatsko
društvo
ekonomista
Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr
BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ
Travanj 2000. ::: Vol.51 No.03-04
Tanja Kesić
Mladen Vedriš
Edo Rajh
KLJUČNE DETERMINANTE IZBORA BANKE KAO OSNOVICA STRATEŠKOM POZICIONIRANJU
Izvorni znanstveni članak
Na izbor banke i na zadovoljstvo postojećom bankom u suvremenom tržišnom okruženju utječe veći broj pojedinačnih i skupih čimbenika. Autori smatraju da se najefikasnijim za postizanje postavljenog cilja može to postići strategijom pozicioniranja. Rezultati istraživanja autora ukazuju da će se svaka banka morati koristiti kombinacijom nekoliko strategija, samo je pitanje odabira onih koje najviše odgovaraju konkretnoj banci i njezinim mogućnostima i odnosima na tržištu.
-
Puni tekst (Hrvatski) Str. 281 - 298 (pdf, 223.58 KB)
|