Hrvatsko
društvo
ekonomista
Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr
BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ
Kolovoz 2002. ::: Vol.53 No.07-08
Edo Rajh
DEVELOPMENT OF A SCALE FOR MEASURING CUSTOMER-BASED BRAND EQUITY
Izvorni znanstveni članak
Svrha je istraživanja bilo razvijanje ljestvice za mjerenje tržišne vrijednosti marke sa stanovišta potrošača. Kao osnova upotrijebljen je Kellerov model tržišne vrijednosti marke, pa su stoga za mjerenje tržišne vrijednosti marke upotrijebljene četiri dimenzije: poznatost marke i snaga, preferiranost i jedinstvenost asocijacija na marku. Provedena su tri istraživanja sa svrhom pročišćivanja početnoga skupa tvrdnji i procjenjivanja pouzdanosti, dimenzionalnosti i kovergentne, diskriminantne i kriterijske valjanosti razvijene mjerne ljestvice. Istraživanjem je dokazana pouzdanost, konceptualizirana dimenzionalnost i konvergentna, diskriminatna i kriterijska valjanost razvijene ljestvice.
-
Puni tekst (Engleski) Str. 770 - 781 (pdf, 76.8 KB)
|