Hrvatsko
društvo
ekonomista
Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr
BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ
Lipanj 2000. ::: Vol.51 No.05-06
Marija Tomašević Lišanin
Jurica Pavičić
Fran Renko
OSNOVNA PODRUČJA PRIMJENE MARKETINGA U FINANCIJSKIM INSTITUCIJAMA U TRANZICIJSKIM I NEDOVOLJNO RAZVIJENIM ZEMLJAMA
Izvorni znanstveni članak
Autori ovog članka smatraju da se efikasan marketing u financijskim institucijama u tranzicijskim i u nedovoljno razvijenim zemljama mora usmjeravati na rješavanje triju osnovnih marketinških problema tih institucija: na izgradnju povjerenja, na informiranje i na izgradnju kvalitetnih dugoročnih odnosa s komitentima, pa su stoga tome problemu posvetili posebnu pažnju.
-
Puni tekst (Hrvatski) Str. 476 - 494 (pdf, 278.17 KB)
|