Hrvatsko
društvo
ekonomista
Heinzelova 4a
Zagreb 10000
tel. 01/46 00 888
fax. 01/46 50 366
e-mail: hde@ingbiro.hr
BROJEVI ::: AUTORI ::: PRETRAŽIVAČ
Veljača 2007. ::: Vol.58 No.01-02
Rozana Šuštar
STANDARDIZACIJA MARKETINGA: BITI ILI NE BITI
Izvorni znanstveni članak
U članku su opisane mogućnosti standardizacije marketinškog programa slovenskih tvrtki koja omogućuje intenzivniji proces internacionalizacije. Studija otkriva da faktori okruženja, kao što su politička i ekonomska stabilnost, značajno utječu na mogućnosti standardizacije. Pretpostavka je da standardizacija osigurava poboljšanje prodajnih margi-na. Strateški elementi standardizacije marketing mixa, koji se sastoji od proizvoda, cijene, promocije i distribucije, značajan su faktor smanjenja troškova i povećanja zarade trvrtki. Strateška kontrola distribucije i promocije ograničujući je faktor standardizacije za slovenske tvrtke. Sposobnost standardizacije proizvoda i tržišta pojavljuje se kao odvojeni faktor standardizacije.
standardizacija; marketing; marketing mix; proizvod; cijena; komunikacije; distribucija; internacionalizacija; faktorska analiza.
Puni tekst (Engleski) Str. 106 - 124 (pdf, 121.61 KB)
|